Bombka akrylowa / Acrylic bauble

W tym roku zamienię się w małą fabrykę i zamierzam wypuścić limitowaną serię bombek ze zdjęciami moich synów, bratanicy i bratanka. Pierwsza z serii jest rozeznaniem gruntu, po którym nigdy nie stąpałam. Bombki nie są okrągłe, więc postanowiłam, że będą dwustronne. Dzięki temu nie będę musiała wyginać zdjęć a budowanie przestrzennej kompozycji na płaskiej powierzchni będzie łatwiejsze (mam nadzieję 😉 ). Mam już kilka refleksji jak powinny wyglądać kolejne i już wiem, że będzie to niezła lekcja dla mnie. Na zdjęciu Janek, dawno nie pokazywany, zdążył urosnąć między czasie. Fotografia w bombce autorstwa Agnieszki Posłuszny.

Moją bombką chciałam serdecznie wszystkich zachęcić do udziału w kolejnej zabawie Scrap.com.pl Tym razem razem na pracach (dowolnych) powinien zagościć motyw bombki. Jak widzicie ja potraktowałam temat bardzo dosłownie 🙂

I would like to take a part in a „Make a gift” challenge. My acrylic bauble is the first one from series of ten. All of them will be a gifts for grandparents. I hope they will put them on Christmas tree.

One thought on “Bombka akrylowa / Acrylic bauble

Skomentuj

