Świąteczny aniołek

W ramach grupy na FB zakręconych na punkcie kolorowania stempli osób „Pomaluj mój świat”, wymyśliłyśmy sobie kolejne wyzwanie. Tym kolorujemy motyw a padło na aniołka. Z racji mojego dawnego hobby (kolekcjonowania aniołków), mam ich kilka nawet w postaci stempli. Ten prezentowany dzisiaj jest od Penny Black.

Najnowsze stemplowe, miesięczne wyzwanie Penny Black nie ma tematu (tzw. Anything goes), ale stwierdziłam, że nie będę zgłaszać pracy ze stemplem innej firmy i rzutem na taśmę zdążyłam, bo wyzwanie kończy się dziś.

Markerowa materiałówka: pierwsze trzy z lewej to włosy, kolejne trzy to twarz a ostatnie dwa to sukienka. Gwiazdka 025 a skrzydełka 451.

3 thoughts on “Świąteczny aniołek

  1. Such a pretty card Anna. You have made a lovely Christmas scene on your card and the Image is so cute.
    Thank you for entering our challenge at Penny Black and More and we hope you will join us again next month.

    Shirley

Skomentuj

