Straszne pożegnanie

W takim wieku jestem, że moi znajomi kariery robią, pracę zmieniają…pojawia się u mnie sporo kartek z okazji pożegnania w pracy.

Z Anetą bardzo dobrze mi się pracowało, więc jej odejście jest dla mnie tak straszne jak pokazuje to potwór. Na kartce ujawniła się spora część mojego infantylnego charakteru.

straszne_podziekowanie1straszne_podziekowanie2Papiery i ćwiek to kolekcja Fancy Pants „To the Moon” a potwór to seria naklejek Little Ocassions K&Company „Monsters”.

Okazuje się, że napisy z papieru My Dear Watson UHKa są bardzo uniwersalne. Jutro kartka na zupełnie inną okazję, również z nimi. Zapraszam i do zobaczenia🙂

One thought on “Straszne pożegnanie

Skomentuj

