Pierniki świąteczne

Upiekłam takie kolorowankowe pierniczki😉 Pierwsza piernikowa chatka jest z kolorowymi lukrami. Pokolorowałam ją już dawno, ale moja siostra powiedziała, że pierniki takich lukrów nie mają i wrzuciłam ją do kąta. W tym roku zobaczyłam prace u kogoś z piernikiem z lukrami w takich kolorach i stwierdziłam, że chyba jednak nie przypadkiem takie kolory musiały mi się nasunąć gdzieś na myśl🙂

piernikowa_chatka1Stempel kolorowany markerami Tombow, na „lewej” (białej) stronie papieru Latarnia morska, stempel odbity czarnym tuszem pigmentowym LM.

piernikowa_chatka2Drugą chatkę odbiłam na papierze „kraftowym” i ozdobiłam sztucznym śniegiem. Jego nakładanie precyzyjnie by widać było kontury to masakra😉 Ostatecznie podoba mi się bardziej chatka w dzikich kolorach.

piernikowa_chatka3 piernikowa_chatka4

Skomentuj

