Oryginalne prezenty dla dziadków

Witam wszystkich w Nowym Roku – jeszcze projektem zeszłorocznym. W prezencie dla dziadków wykonałam bombki akrylowe z podobiznami wnuków, w sumie 10 sztuk (prototypową już pokazywałam) –  3 różne komplety. Była to niezwykła nauka, bo do tej pory nie wykonywałam zbyt wielu prac 3D, tym bardziej ze zdjęciem.

Pod dwie pierwsze bombki szukałam odpowiednich zdjęć – pod kolejne przełamałam lody i wycinałam już zdjęcia (nie sądziłam, że to takie trudne) a następnie zrobiłam małe kolażyki i scenki z ich użyciem. Świetna zabawa a za rok już wiem, że na pewno będę musiała dorobić co najmniej jedną bombkę :- )

Nie pokazuję tyłów wszystkich bombek, żeby Was nie zamęczyć, każdy był zupełnie inny, ale większość ozdobiłam tekturowymi elementami.

Zestaw Emilka+Łukaszek (dzieci brata) dla Babci Haliny i Dziadka Krystiana

bombka_akrylowa3 bombka_akrylowa4

Zestaw Emilka+Łukaszek, Janeczek+Pawełek dla Babci Eli i Dziadka Zbyszka (brakuje zdjęcia jednej bombki z Pawełkiem)

Moja ulubiona bombka z elegancką Emilką.

bombka_akrylowa6 bombka_akrylowa7

Elfik Łukaszek.

bombka_akrylowa8 bombka_akrylowa9

A ostatnia seria aż 5 wnuków dla Babci Stasi i Dziadka Tadka załapała się już na choinkę🙂

Na pierwszej mój najmłodszy członek rodziny Pawełek (stuknęło mu już pół roku).

bombka_akrylowa10

Do ozdobienia Bruna użyłam odbitek stempli, które pomalowałam (bo chyba bym nie była sobą😉 ).

bombka_akrylowa11

Z tyłu tej bombki znajduje się quillingowy aniołek, którego kiedyś sprezentowała mi Lilavati (ciekawe czy pamięta). Oczywiście „kisiłam” go 2 lata, bo żal mi go było użyć. Znalazł w miejsce dopiero w bombce o której wiedziałam, że jeszcze ją zobaczę🙂

bombka_akrylowa12

Mój Janek – taki trochę mniejszy aniołek (bo na co dzień to raczej diabełek).

bombka_akrylowa13 bombka_akrylowa14 bombka_akrylowa15 bombka_akrylowa16Jeżeli chcielibyście wykonać podobną bombkę to musicie zakupić pustą akrylową (rozsądna cena w sklepach hobbystycznych powinna wahać się mniej więcej między 3,50 a 5 zł). Te moje są spłaszczone (nie są okrągłe). Bombki otwierają się w środku. Od jednej połówki odrysowałam koło i wycięłam a następnie ozdobiłam z dwóch stron. Włożyłam do bombki i voila!

Miejsce styku połówek bombki można okleić dookoła, tasiemką, wstążką czy jak u mnie kryształkami. Dzięki temu zabiegowi bombki się już nie otwierają.

Piękne, grube wstążki można zakupić w Scrap.com.pl.

4 thoughts on “Oryginalne prezenty dla dziadków

  1. WSPANIAŁE i niepowtarzalne🙂 Bardzo dobrze, że się przełamałaś do cięcia zdjęć, efekty są świetne🙂 Nikogo nic nie zabolało, a Ty się otworzyłaś na nowe twórcze pomysły! 4 bombki widziałam na żywo i bardzo mnie zachwyciły.

Skomentuj

