Drzwi

Widzieliście bazę albumową „drzwi„? Osobiście oszalałam na jej punkcie, zaczęłam robić notesy i inne ustrojstwa i mam na nią jeszcze kilkanaście nierealizowanych pomysłów, większość rozbebeszone… Dzisiaj zapraszam do pooglądania trzech pierwszych notesów. Do malowania tej bazy polecam Distress Stainy i Distress Paint. Ładnie i równomiernie kryją, szybko wysychają i pozostawiają widoczne linie nacięć. Linie nacięć podkreślam żelopisami w różnych kolorach.

Drzwi są ozdobione na złoto dzięki metalicznemu tuszowi pigmentowemu LM, użyłam również złotych perełek a ćwiek pomalowałam złotą miksatywą do tuszy alkoholowych. To wszystko by zainspirować Was do wzięcia w złotym wyzwaniu Scrap.com.pl

drzwi2 drzwi3Mak z pięknego papieru Makowego Pola pomalowany preparatem Crackle Accents.

drzwi4

Ten notes ma przekładki, które zawierają etykietki na tytułu wykonane przy pomocy latarniowego stempla.

drzwi5

A ostatni to była kooperacja nocna z moją siostrą – miłe wspomnienie🙂

drzwi6Jeśli i Wam spodobała się ta baza, ale wciąż nie macie na nią pomysłu to polecam jeszcze dwie inspiracje od Latarni, rewelacyjną wytuszowaną i również malowaną.

3 thoughts on “Drzwi

  1. Pingback: Art Journal – ready, steady, go! | Słomiana zapałka

Skomentuj

