Nietypowa kolorowanka

Mam wielkie tyły w blogowaniu, bo niestety chorujemy całą rodziną już blisko miesiąc. Po wczorajszym spotkaniu z naszą śląską ekipą (wielkie dzięki dziewczyny za atmosferę i frekwencję!) stwierdziłam, że muszę spróbować się ogarnąć i pokazać chociaż moje ostatnie prace. Nietypową kolorowankę wykonałam na pell-of sticker, czyli specjalnej ażurowej naklejce do kolorowania. To już moim zdaniem zboczenie wyższego stopnia, ale gdy to zobaczyłam to wiedziałam, że muszę spróbować🙂

Materiałówka kolorowankowa: naklejka Big Butterflies, watercolor paper, markery Tombow, rozmywanie Waterbrush Drewent.

2 thoughts on “Nietypowa kolorowanka

Skomentuj

