Kto to tak mknie?

To Ania mknie już 26 na godzinę🙂 Bombki z podobiznami wnuków, które robiłam na święta sprawiły, że zaczęłam nie bać się wycinana zdjęć. W stempel, który już u mnie widzieliście – Pani na skutrze, wmontowałam głowę koleżanki (którą potajemnie ukradłam z jej profilu internetowego). W sumie to nie wiem, czy się nie obraziła za tę kartkę, bo nie wręczyłam jej osobiście.

Na kartce ujawniło się moje zamiłowanie do dekoracyjnej taśmy m.in. śladu opon.

Piękna błyszcząca i brokatowa sukienka, lśniący skuter🙂

2 thoughts on “Kto to tak mknie?

  1. Hehe, ale zabawna kartka! Ja bym się za taką na pewno nie obraziła, więc myślę, że Twoja koleżanka z całą pewnością nie!😀 A tak btw. ja też zrobiłam teraz scrap z chmurkowym tłem – tylko u mnie nie tak pozytywnie aż bardzo jak u Ciebie😉

Skomentuj

