CreativeWorld

Targi CreativeWorld we Frankfurcie nad Menem to największe kreatywne targi w Europie. Jestem niezwykle szczęśliwa, że w tym roku miałam okazję w nich uczestniczyć razem z moim rodzeństwem. Trochę daleko było mi z Katowic, około 1800km w dwie strony samochodem, ale to naprawdę nic w porównaniu z tym jaki spędziłam cudowny czas i jakich świetnych poznałam ludzi.

CreativeWorld2014_12Wycinanie biletów nożyczkami Tima Holtza😉

AHA – o to chodzi!

Prawie na każdym stoisku pokazy, możliwość wypróbowania czegoś…tydzień to by było mało. Wypróbowałyśmy Pan Pastele, które bardzo nas z siostrą intrygowały🙂

CreativeWorld2014_7bCreativeWorld2014W strefie USA były wszystkie ulubione amerykańskie marki scrapbookingowe. Szkoda, że czasu nie starczyło by pogawędzić ze wszystkimi, bo Amerykanie są po prostu odjazdowi🙂

Jared, właściciel Fancy Pants Designs miał wyjątkowe wizytówki.

CreativeWorld11

Kevin, właściciel Simple Stories z entuzjazmem opowiadał nam o nowych projektach swojej żony🙂

CreativeWorld12BoBunny szykuje piękne kolekcje i sporo czasu zajęło nam zachwycanie się nimi🙂

CreativeWorld2014_7cA Cindy z Doodlebug design to projektantka odlotowych i wesołych kolekcji z których m.in. w tym roku zrobiłam kartki świąteczne.

CreativeWorld201413Na targach był również Polski akcent, bo na stoisku DP Craft mieliśmy okazję pogawędzić z Karolą i przetestować nowe dziurkacze.

CreativeWorld2014_14CreativeWorld2014_13Jeden dzień to zdecydowanie za mało…:-)

Więcej zdjęć można już podejrzeć na fanpage Scrap.com.pl

2 thoughts on “CreativeWorld

  1. Wow! A wiesz, że jak się w sobotę rano skapnęłam, że te targi były w ten weekend, to chciałam jeszcze w sobotę jechać, ale trochę się plany pokrzyżowały, więc nie dało rady. Ale by była okazja, żeby się spotkać😀

Skomentuj

