Co to jest scrapbooking? Co to jest cardmaking?

Co to jest scrapbooking to jedno z najczęściej zadawanych mi pytań podczas stacjonarnych imprez (niescrapowych), na które jeżdżę razem z bratem. Bardzo często mylony z cardmakingiem, albo czasami specjalnie tak przedstawiany „w celach marketingowych”. A czy osoba, która robi tylko kartki może nazywać się scraperką? No i czym tak naprawdę ja się zajmuję i jak to hobby się nazywa?🙂

Na te i inne pytania staraliśmy się odpowiedzieć razem z moim bratem podczas wizyt w studio TV Silesia. Na stołach w studio można podejrzeć przykłady prac, które mam nadzieję dobrze obrazują o co w tym wszystkim chodzi🙂

Cardmaking

na stole tego wystąpienia swoje prace odnajdą: Latarnia (m.in. cudne pudełko-pamiątkę Chrztu, które pokazuję), Malflu (kartka z konikiem), Brises (zachwycający domek) i Rudlis (ramka na zdjęcie Janka).

Scrapbooking

W tym wystąpieniu prace moje i mojej siostry.

Proszę o wyrozumiałość, to był mój pierwszy raz w telewizji i bardzo się denerwowałam🙂

One thought on “Co to jest scrapbooking? Co to jest cardmaking?

Skomentuj

