Zachęta do…

…wspólnej zabawy?😉

Walentynka, którą wykonałam specjalnie na coroczną już akcję zespołu projektowego (do którego należę Scrap.com.pl) – rozdajemy wykonane przez nas walentynki. Starałam się by moja pokazywała „mój styl” a ja najbardziej lubię robić rzeczy z przymrużeniem oka🙂

W kartkę należało wkleić zdjęcie ukochanej osoby, ale gdyby zwyciężczyni pozbyć kartki się nie chciała to w gratisie dorzuciłam Brada Pitta.

Na kartce użyłam świetnych buttonów z Pin-up girls producenta Latarnia Morska.

Valentines_Day_card1Valentines_Day_card1akartka_walentynkowa_recznie_robionaKształt kartki odrysowany od szablonu za 1 zł i wycięty nożyczkami ozdobnymi🙂

Skomentuj

