Kartka warsztatowa

W  piątek odbyły się warsztaty on-line, które poprowadziła Encza. Było to ciekawe doświadczenie i fajny sposób na spędzenie wieczoru. Na koniec zdałam sobie sprawę, że takie wykonywanie kartki było bardzo relaksujące, bo nie zawierało elementów, które zazwyczaj zajmują mi najwięcej czasu. Nie martwiłam się o kompozycję ani nie zastanawiałam się nad dodatkami🙂

Oto efekt: (niestety przy wykonywaniu drugiej kartki w połowie rozłączylo mi połączenie)

Do tuszowania kartki użyłam specjalnego narzędzia z filcami i tuszu pigmentowego za 4,4zł🙂 Na kartce między innymi użyłam wstążki tiulowej z różami.

encza

One thought on “Kartka warsztatowa

Skomentuj

