Komplet urodzinowy

Jak widać moja kwiatofaza trwa, tylko nagle wykonała zwrot w dziwnym i nieoczekiwanym kierunku. Dla tych, którzy boją się, że teraz moje prace będą poważne i kwiatowe, uspokajam, to tylko chwilowe🙂

urodziny_roze1Ozdobami na kartce jest między innymi motyl Heidi Swapp z serii do barwienia oraz ozdobna spinka Crate Paper Maggie Holmes.

urodziny_roze2Całość w pudełku wielkości C6, które ozdobiłam przy użyciu dwóch stempli, nowej cudnej serwetki do Latarni Morskiej i napisu „W Dniu Urodzin„.

urodziny_roze3urodziny_roze4Polecam papier Basic Grey Clippins – Typewriter, wydziurkowałam z niego już cyferek chyba na 20 kartek i wciąż jeszcze nie doszłam nawet do połowy arkusza🙂

Skomentuj

