Kolorowanki Wielkanocne: żonkile, babka Wielkanocna

Na ostatnią chwilę stwierdziłam, że po prostu muszę zrobić Wielkanocne kolorowanki, bo sobie nie wybaczę jak moje ulubione stemple będą czekać kolejny rok🙂

Na początek Arinka z babką, którą odbiłam brązowym tuszem pigmentowym marki Latarnia Morska.

kolorowaka_babka_wielkanocna1Stemple pokolorowałam markerami wodnymi Tombow i Distress.

kolorowanka_wielkanocna1Na drugiej kartce znalazły się kwiaty, które wycięłam ze stempla Kurczaka z żonkilami. Dzięki wycięciu samych kwiatów znalazłam na ten stempel nowe pomysły (pewnie zostaną niezrealizowane do przyszłego roku😉 ).

kolorowanka_zonkile1Stempel odbity czarnym tuszem kredowym ColorBox.

kolorowanka_zonkileKartki wykonałam z użyciem pięknych, kwiatowych papierów firmy Basic Grey kolekcja Fresh Cut. Papier użyty do kolorowanek, Canson 200gm Dessin Blanc Imagine.

One thought on “Kolorowanki Wielkanocne: żonkile, babka Wielkanocna

  1. Pingback: Kolorowanka supermanki i kilka słów o Arine i Pasiakowej |

Skomentuj

