Kartka ślubna vintage

Dawno się nie wyżywałam na papierze a przecież targanie i szarpanie (papieru!) jest bardzo relaksujące🙂

slubna_vintage1Kartkę wykonałam z jednego arkusza papieru dwustronnego Fancy Pants Blissful Blizzard – Bunkhouse, na którym odbiłam także stempel różę i listki przy pomocy markerów Distress.

slubna_vintage3Napis Mąż&Żona pokryłam preparatem crackle accents a całość umieściłam w zegarze, dla których tło stanowi stempel serwetka odbity białą farbą akrylową (nawet biały Staz-on sobie nie poradził na tych deskach).

slubna_vintage4Kartka została postarzona tuszem Distress w kolorze Vintage Photo.

One thought on “Kartka ślubna vintage

Skomentuj

