Kwiatowo

Kupiłam papiery, które są wbrew mojej infantylnej naturze, ale tak mi się podobały, że nie mogłam się powstrzymać😉 Inne kobiety tak pewnie mają z butami, żałuję, że ja niestety nie. Piękny kwiatowy papier Basic Grey kolekcji Fresh Cut – Peony District.

Wszystkich fanów marki produktów do scrapbookingu Latarnia Morska zapraszam do nowej, comiesięcznej zabawy w której można wygrać nagrodę, bon na zakupy o wartości 100zł. O szczegółach przeczytacie klikając na obrazek w tym poście bądź pasku bocznym mojego bloga. Przeczytajcie uważnie nowe zasady🙂

baner_wyzwanNa mojej kartce użyłam ozdobnych plakietek/flair buttons z różami, stempla Moc Życzeń oraz papierowych kwiatków.

Skomentuj

