A co ze śniegiem?

Piękna pogoda za oknem, słońce świeci. Idealna pora aby wyciągnąć sztuczny śnieg🙂 Jego opakowanie jest tak wydaje, że szukam możliwości jego zastosowania przez cały rok. Dzisiaj użyłam go do upieczenia apetycznej, fajnej babeczki urodzinowej ze scrapińca.

fajna_babka1fajnej_babce2Babeczka stoi na ślicznej paterze i zapaliłam na niej urodzinowe świeczki z zestawu stempli firmy Pink Paislee.

Chciałam się jeszcze pochwalić, że amerykańska firma Elizabeth Craft Designs opublikowała moją kartkę na swoim fanpage na Facebooku. Ogromne to dla mnie wyróżnienie, bo profil ma 56tys. polubień. Mam informację od właścicieli, że kartka otrzymała jedną z największej ilości lajków w historii ich fanpage, blisko 400. To naprawdę bardzo miłe dla mnie. Dziękuję.

One thought on “A co ze śniegiem?

  1. kapitalne zstowoswnie sniegu1
    gratuluje tak przebojowego wejścia w amerykański scrap- świat.Super

    dzięki za zajrzenie do mnie i zaproszenie do wyzwań.

Skomentuj

