Wygniatanie maską

Maski/szablony marki Latarnia Morska świetnie nadają się do embossingu „na zimno”, czyli wygniecenia papieru aby był wypukły we wzór. Ja wygniatam przy użyciu maszynki Cuttlebug, ale można również ręcznie przy użyciu dłutka do embossingu. Oczywiście jest to wersja dla cierpliwych🙂

Na pierwszej kartce jako tło wygniotłam kafelki maroko a głównym elementem ozdobnym jest damask.

Już 7 czerwca w Warszawie, na największym Zlocie ludzi zakręconych na punkcie scrapbookingu poprowadzę darmowy pokaz make&take na którym każdy chętny będzie mógł spróbować swoich sił między innymi z tą techniką. W czasie pokazu będzie można co 10 minut wygrać nagrody – serdecznie zapraszam.

M&T_zamaskowanaNa kolejnej kartce tło również wygniotłam maską, wzorem plaster miodu.

Jarmark_aktywnosci_tworczejSerdecznie zapraszam Was 8 czerwca na mini-warsztaty do Chorzowa gdzie pod moim okiem będzie można wykonać taką kartkę. Polecam początkującym albo na jednorazową zabawę. Cena to tylko 13zł za godzinę warsztatu po którym ma się w ręce gotową kartkę. Szczegóły i zapisy na stronie organizatorów www.rzeczy-ladne.eu

kartka_okolicznosciowa_JAT_czerwiec2014Na Jarmarku przez cały dzień będzie pokaz „zamaskowana”. Nie zapisując się na warsztat również będzie można wypróbować technikę wygniecenia papieru maską na maszynce.

Na koniec chciałam jeszcze powspominać Papiorzany Comber, czyli pierwszy Zlot Scrapbookingowy w Katowicach, który odbył się 10 maja. Wydarzenie zorganizowała Wiola, Ela i Ola i było po prostu niesamowicie. Organizacja była rewelacyjna, niesamowita atmosfera i aż łezka się w oku kręci. Dzięki dziewczyny i mam nadzieję do zobaczenia za rok.

Na Combrze poprowadziłam pokaz „robota na opak”, na który tłumcie się stawiliście. Bardzo dziękuję wszystkim za udział. Widziałam, że część uczestniczek wykonała prace z użyciem próbek z pokazu, super! Zdjęć z wydarzenia krąży po sieci sporo, wrzucam kilka dotyczących mnie.

Fot. Agnieszka Posłuszny

pokaz_katowice2pokaz_katowiceFot. Alina Rejman-Gutkowska (Nowalinka)

Nowy obiektyw w którym się ładnie wychodzi🙂

pokaz_katowice3pokaz_katowice5Z bratem moim na stoisku jego sklepu – jeśli ktoś jeszcze nie wie to Scrap.com.pl😉

pokaz_katowice4Na koniec zdjęcie moich rąk na dowód, że byłam i tworzyłam a nie tylko łaziłam i się uśmiechałam😉

Fot. Dorota Adamskapokaz_katowice6

Skomentuj

