Motory, motory :-)

Po przerwie chorobowej, urlopowej i blogowej wracam z postem. Między czasie były fajne imprezy scrapbookingowe i nie tylko, m.in. zlot w Warszawie (mam nadzieję, że uda mi się coś nie coś o tym jeszcze napisać). Na 10 dni udało mi się znaleźć w świecie bez Wi-fi 24h na dobę – coś pięknego i polecam 🙂 A teraz już dwie kartki z jednym z moich ulubionych stempli od firmy Deep Red z motywem motoru. Świetnie mi go uzupełniły stemple ze śladami od Scrapberrie’s oraz zawieszka motor.

Dawno temu na życzenie zamówiłam stempel M&M by ostemplować nim księgę gości dla znajomych. Od tamtej pory użyłam go już na 5 różnych pracach dla różnych par i wciąż zastanawia mnie ile jest par o tych inicjałach imion🙂

Kartka na kupon do sklepu Harley-Davidsona🙂

kartka_z_motorem1Tiulowe różyczki z lemoncraft.pl a psikania zrobione przy pomocy pompki Tima Holtza i markera Distress.

kartka_z_motorem2Druga kartka to pomysł stary, ale odgrzebany w nowej odsłonie, z tym samym stemplem.

harley_davidson1harley_davidson2

Skomentuj

