DLWC i Scrapberry’s

W moje ręce wpadła nieoczekiwanie paczka pełna cudnych stempli od firmy Scrapberry’s. W najbliższym czasie zagości, więc na moim blogu trochę więcej kolorowanek🙂

Póki to nastąpi, wrzucam kartkę, którą zrobiłam na konkurs do mapki na DLWC. Pierwszy raz miałam na jakimś zlocie 2h dla siebie (stwierdzam jednak, że kocham Krulika za te 3h handlowe w sobotę) i postanowiłam je dobrze wykorzystać. Kartka nagrody jury nie zdobyła😉

vintage2Na kartce użyłam zestawu stempli Moment of Happiness odbitego tuszem brązowym i czarnym Latarnia Morska. Tekturka zegar ozdobiona preparatami Inka Gold a całość na papierach ScrapBerry’s.

Zdjęcie, które zrobiłam sobie na pamiątkę tworzenia w czasie DLWC🙂

A na koniec jeszcze z mapką według, której została kartka wykonana.

Skomentuj

