Kolorowanka księżniczki na akrylowym tagu

Akrylowe bazy są bardzo ciekawe, bo w zależności od światła zmieniają się i mienią, jeżeli nadamy im kolor tuszami alkoholowymi. Kolorowanka księżniczki została wykonana nietypowo. Stempel firmy Scrapberry’s odbiłam na czarno oraz kolorem fuksja i kolorowałam na dwa, odmienne sposoby, wodnymi markerami Distress i Promarkerami. Ani jeden z dwóch obrazków mi nie wyszedł, więc postanowiłam je połączyć🙂

kolorowanka_ksiezniczkaStempel z motywem muru odbiłam białym tuszem Staz-On.

tag_akrylowyzawieszka_z_ksiezniczkaDo ozdobienia użyłam zestawu tuszów alkoholowych Scenic Terrace oraz narzędzia do tuszowania i filców.

Skomentuj

