Pamiątki Chrztu Świętego

Dzisiejsza publikacja pokaże jakie mam tyły w pokazywaniu swoich prac😉 Choć oczywiście mogło być gorzej a ja już dawno pogodziłam się z tym, że nie ma najmniejszych szans na prezentację wszystkiego to jakoś tych dwóch nie mogłam sobie odpuścić.

Pamiatka_CHRZTU_Swietegopamiatka_chrztu2środek kartki

pamiatka_chrztu3Druga Pamiątka na ślicznym papierze Paris Paris od Scrapberry’s, które uwielbiam🙂

pamiatka_chrztuRamkę ornamentową L pomalowałam Distress paint. Dzięki swojej rozwodnionej strukturze nie zostawiają smug charakterystycznych dla farb akrylowych i świetnie się je nakłada.

Skomentuj

