Po przerwie

Ostatnio długa przerwa, bo urwanie głowy straszne…by jednak nie było tylko w takim maruderskim tonie, optymistyczna kartka.
Karta z małą babeczką z zestawu tekturek z nowej „potwornej kolekcji” marki Latarnia Morska, którą zaprojektowała Kinga Spiczko, Pasiakowa, której jestem wielką fanką🙂

babeczkaKartka jest specjalnie postarzona brązowym tuszem Latarnia Morska.

A tutaj jeszcze foto ze zlotu w Poznaniu, który się odbył pod koniec września. Koło gospodyń dało czadu!🙂 Ja poprowadziłam pokaz jak to zwykłam ostatnio czynić na imprezach scrapbookingowtych, których jestem. Ogromnie wszystkim bardzo dziękuję za tak liczny udział. Skrupulatnie się do pokazów przygotowuję by było zwięźle, przydatnie i ciekawe. Więcej zdjęć z Craft Party do zobaczenia tutaj.

Poznan2014Odbył się jeszcze Jarmark Aktywności Twórczej w Chorzowie na którym poprowadziłam warsztaty z kompletem uczestników. To znaczy miejsca na stoisku mamy jak na lekarstwo, więc dwie tury po dwie osoby już zrobiły komplet😉 Było cudnie i o embossingu, dziękuję kursantkom i mojemu rodzeństwu za cudny dzień. Następna impreza już w czerwcu 2015.

Jarmark_aktywnosci_ChorzowPostaram się zaglądać tutaj częściej.

Skomentuj

