Warsztaty Nokturn/Nokturn workshops

Kolaż 20cmx20cm

W prezencie urodzinowym od męża otrzymałam dzień dla siebie, w cudownym miejscu (Dom na Łąkach), prowadzonym przez niezwykle ciepłe osoby i na absolutnie wyjątkowych warsztatach Agnieszki Posłuszny – Latarni. Nie straszne mi było blisko 500km, które przejechałam nocami.

Jednym z dwóch warsztatów było wykonanie nocnej scenki z użyciem różnych technik mixed-media, czyli warsztat pod tajemniczym tytułem Nokturn.

nokturn

Najbardziej ekscytowały mnie Perfect Pearls🙂

nokturn2Nasze prace zostały postawione na kredensie w centralnym punkcie domu, przez cały dzień mogłyśmy obserwować, jak mienią się kolorami w zależności od kąta padania światła. Pierwszy raz miałam taką wyjątkową możliwość „odbioru” przeze mnie samą, mojej własnej pracy.

wszystkie_prace_nokturmDziękuję wszystkim uczestniczkom za cudną sobotę i przemiłe towarzystwo🙂

warsztaty_nokturnDziękuję Agnieszce za udostępnienie zdjęć🙂

One thought on “Warsztaty Nokturn/Nokturn workshops

  1. Pingback: Album zegar – wybiła trzydziestka ;-) | KolorowAnka

Skomentuj

