Z Violettą :-)

Maja to córka koleżanki z mojej pracy. Jakiś czas temu miała okazję zobaczyć wykonane przeze mnie pudełko i wymusiła na mamie urodzinowe, bo tak jej się spodobało. Za punkt honoru postawiłam sobie, że musi być specjalnie dla niej.

A potem okazało się, że interesuje się Violettą (drugi biegun mojego męskiego świata bardzo małych ludzi)…;-)

violetta_boxUżyłam samych fajnych ozdób między innymi cudnych cekinowych kwiatków i spinaczy dymków od Webster Pages.

exploding_box_urodzinowy_violettaVioletta_kartkaNapisy Love, smile, happy otrzymałam kiedyś od Wycinanka.net

Piękna brokatowa taśma oraz biała baza exploding box Latarnia Morska.

violetta_urodzinypudelko_z_violettaDocelowo lizaków było 9 – ja umieściłam w pudełku tyle ile znalazłam w domu do zdjęcia. Przeźroczysta „opaska” sprawi, że nie będą w pudełku „latać”.

kartka_violettaZdjęcia drukuję w domu na drukarce termosublimacyjnej Canon SELPHY800.

Skomentuj

