Tort miś

Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o wyjątkowym torcie, który zrobiła na drugie urodziny Pawełka moja przyjaciółka Magda. Pawełek kocha misie.

tort_misOd razu widziałam, że Magda włożyła całe swoje serce w wykonanie tego tortu. To zainspirowało mnie do zachowania historii o nim. Co rzadkie w moim przypadku zrobiłam layout 30cmx30cm, który jej sprezentowałam🙂

badziki_babaczkoweŚwietnie sprawdziły się nowe komiksowe plakietki z dymkami z napisami od marki Latarnia Morska oraz naklejki Authentique „wishes”.

badzik_pychaCałość wykonana na kolekcji Dp Craft „Little Me”, zaprojektowanej przez Karolę Witczak, w której się zakochałam. Ma cudne kolory, duże wyraźne wzory i wysokiej jakości dodatki.

badzik_mniamCzuję, że wkręciłam się bardziej w robienie scrapów🙂

2 thoughts on “Tort miś

Skomentuj

