Jesienne warsztaty z dziećmi

Wystawienie się pod opinię dzieci to jeden z największych stresów dla mnie. Mimo to postanowiłam poprowadzić warsztaty z przedszkolakami z grupy mojego Janka. Niesamowite zaangażowanie i entuzjazm❤ Oto moja warsztatowa grupa z gotowymi jesiennymi kolażykami (wszyscy skończyli!)

warsztatySięgnęłam po materiały, które są u nas w domu na podium (czyli nasze prywatne top3) a są to tekturki w różnych kształtach, tusze Latarnia Morska i dziurkacze (głównie DP Craft, bo z tymi sobie radzą).

Przykładowa praca rozmiaru 13cmx18cm.

1jesienny_kolazykKilka migawek z zajęć🙂

warsztaty_jesienA takich używaliśmy tuszów Latarnia Morska, filców i narzędzi.

Autumn_pigment_inksŚwietnie sprawdził się zestaw nowych tekturek z jesiennymi liśćmi z kolekcji „Wędrówka” od Latarni Morskiej.

nowe_TEKTURKIA tak wygląda obrazek w ramce z IKEA dodatkowo ozdobioną jesiennymi plakietkami.

1w_ramceMam nadzieję, że swoim postem zainspirowałam Was do tworzenia z dziećmi🙂 Jeżeli macie pytania to chętnie służę pomocą. Bardzo lubię gdy ludzie uwalniają swoją kreatywność.

One thought on “Jesienne warsztaty z dziećmi

Skomentuj

