Album zegar – wybiła trzydziestka ;-)

W tym roku stuknęło mi magiczne 30 i nie boję się o tym pisać!😉

W prezencie urodzinowym otrzymałam wyjazdowe warsztaty Agnieszki Posłuszny – Latarni w niezwykłym Domu na Łąkach prowadzonym przez świetną Agnieszkę Grygierek-Adamkiewicz.  W domu nie ma zasięgu telefonu! To jest cudowne miejsce!🙂 Mam strasznie daleko tam, ale w ogóle mi to nie przeszkadzało by pojechać samej, nawet na jeden dzień. Od mojej wizyty tam z zapałem śledzę wszystkie posty Agnieszki o przetworach, które wyglądają bardzo apatycznie. Mam nadzieję większość z nich kiedyś spróbuję❤

Warsztaty były dwa, jeden Nokturn o którym już pisałam tutaj. Drugi to album w kształcie zegara. Idealnie mi temat spasował do moich urodzin i wspaniałego dnia, który spędziłam z najbliższymi. Popołudnie z rodziną i wieczór z przyjaciółmi. Stawiły się prawie wszystkie najbliższe mi osoby i to był dla mnie bardzo wyjątkowy dzień dzięki nim❤

A sam warsztat był świetny, od dawna mi się marzył warsztat albumowy u Agnieszki. Ona robi naprawdę najpiękniejsze albumy.  Mnóstwo super materiałów i mediów m.in. Latarnia Morska, Scrapberry’s i Viva decor. No i poznałam kolejną osobę, która urodziła się w tym samym dniu co ja a to zawsze jest przeżycie :-)  Tutaj można poczytać o różnych fajnych zajęciach, żeby nie przegapić ->KLIK

 Zegar wybija godzinę moich urodzin. Zapraszam do pooglądania. album_zegaralbum_zegar2 album_zegar3 album_zegar4 album_zegar5 album_zegar7 album_zegar8

zegarek

album_zegar9 album_zegar11 album-zegar10

Jak zwykle foty w albumie to 100% komórczaki.

One thought on “Album zegar – wybiła trzydziestka ;-)

Skomentuj

