Pudełka, pudełka i jeszcze raz pudełka :-)

Każdy czasem potrzebuje pudełka. Raz mniejszego, raz większego. Warto mieć czasem w zapasie po butach albo starych przedmiotach. Często mnie takie pudełka ratują, żeby coś schować, wysłać. Z ratunkiem przychodzą mi również klejone pudełka Latarnia Morska, które mam zawsze w kilku rozmiarach i kolorach. Przewiązane kokardą są idealne na prezenty „last minute”. Wystarczy włożyć czekoladę albo bon🙂 Nie trzeba ich kleić, więc są świetne nie tylko dla hobbystów, którzy mają w domu klej. Wiem, że niektórzy żyją bez niego. Nie wiem jak to robią🙂 Zapraszam do obejrzenia kilku inspiracji z użyciem pudełek.

C6 – idealne na małe zdjęcia, świetne na prezent dla gości weselnych

pudelkoOzdobione małym aparacikiem pomalowanym na czarno.

camera

W tym poście na moim blogu zobaczycie pudełko ozdobione w inny sposób.

zdjecia_w_pudelkuA jeżeli do pudełka kwadratowego wkleimy małą piankę do montażu płyt CD to idealnie nada się by gościom weselnym sprezentować samą płytę.

pudelko_plytaplyta_pudelkoA tak ozdobiłam białe pudełko kwadratowe z moją płytą ze zdjęciami ślubnymi. Wybrałam trochę dziwną grafikę, lekko mówiąc, do oklejenia płyty, więc sięgnęłam po trochę mocniejsze kolory by jakoś to wyglądało🙂 Ozdobiona produktami Latarnia Morska.

Wyzwanie_styczen2015_Ania_LRPudełka świetnie sprawdzą się na eleganckie zaproszenia. Udekorowane tekturkami Latarnia Morska.

pudelko_zaproszenie_slubne_LM

zaproszenie_pudelkozaproszenie_slubneslubna_dekoracjaPudelka są idealne na przestrzenne kartki ślubne🙂 Śliczne papiery Lemoncraft.

kartka_slubna_przestrzennakarka_z_pudelkiemkartka_rozkladanarozkladana_kartkaslubna_z_pudelkiemA na koniec jeszcze pudełko DL – rozmiar po który sięgam najczęściej – na vouchery i czekolady, ale ten post jakoś tego nie pokazał😉

pudelko_na_kartkeŚliczne kwiatuszki i serwetki wycięte z papierów i wielka plakietka od Lemoncraft. Tekturowe serduszka, świetny stempel z listkami, stempel w Dniu Ślubu odbite tuszem w kolorze fuksja.

kartka_slubna_scrapbookingA do dekoracji pudełek niezawodna dekoracyjna taśma🙂

Pianki do montażu CD kupiłam na gorsze na Allegro.

Skomentuj

