Moje najnowsze prezenty

Po prostu nie mogę się powstrzymać przed pochwaleniem się, że pod choinką znalazłam w pięknym pudełeczku niesamowitą, filcowaną na mokro broszkę wykonaną przez moją wszechstronnie uzdolniona siostrę Agę. Podobne, ale w innym kolorze otrzymała jeszcze mama i bratowa, ale moja oczywiście najładniejsza :P. Nie siliłam się na zdjęcia (skoro już są takie ładne)- pożyczyłam  z jej blogu. Po tej broszce rozpoznacie mnie na mieście, bo od Świąt jej nie ściągam 😉

W związku z tym, że tych prac Gosi nie zauważyłam na jej blogu umieszczam je u siebie. Malflu całkowicie mnie zaskoczyła i sprawiła ogromną radość śliczną kartką ze stemplem, który mnie u niej zauroczył. No i ta prywatna, mała, nowa dziupla – pocieszyła mnie, że nawet gdyby remont mieszkania miał się zawalić to już lokum awaryjne jest 🙂

Twoje domki z tyłu są rozbrajające. Idealnie została uchwycona tworząca się rodzina 😉 Już usłyszałam, że wyglądam jak chłop w tej interpretacji.

Tuż przed Świętami, w tempie ekspresowym doszła do mnie paczka od Brises zawierająca mnóstwo cudowności. Piękna świąteczna kartka oraz zamówiona na prezent broszka. Przy okazji farbki akwarelowe (olewam copicki i promarkery), których za Chiny ludowe nie umiałam znaleźc w Katowicach.

No i moje nowe wstążki! Nie mogłam się zdecydować,bo Ania oferuje tyle wzorów, więc złożyłam dość upierdliwe zamówienie. Dla ciekawskich – do nabycia przez forum scrappassion. Szczerze wierzę, że nadadza moim kartkom nowego i kolorowego wyrazu.

Pod choinką znalazłam też wyczekany od dawna mini pędzel, więc już niebawem mnóstwo tego co lubię najbardziej, czyli kolorowanek 🙂

Bardzo dziękuję za wszystkie ręcznie wykonane prezenty. Doceniam je najbardziej.

2 thoughts on “Moje najnowsze prezenty

  1. Ha chyba sobie pożyczę Twoje zdjęcie…ja nie zdążyłam obfocić przed przekazaniem Agnieszce 🙂 No cóż misiowa rodzina…nie koniecznie już kompletna 😉

Skomentuj

