Z motorem

Mój brat obchodzi dzisiaj okrągłe 30-ste urodziny. Nie muszę go przedstawiać wszystkim scrapbookerkom w Polsce, bo podejrzewam, że zdecydowana większość zna sklep Scrap.com.pl albo bywa na wydarzeniach na które jeździmy. Urodzinowa kartka dla brata to więc spore wyzwanie – on już ich dostał naprawdę sporo i ciężko go zaskoczyć a dodatkowo zna moją twórczość na pamięć 😉 Mimo wszystko postanowiłam spróbować i dzisiaj niestandardowa kolorowanka stempla do, której kolorowania użyłam białego żelopisu. No i mój debiut (tym brata na pewno zaskoczę 😉 ), bo cyfra 30 jest wykonana przy użyciu maski cyferek. Na kraftowej bazie z Papermanii.

Okrągła rocznica sprawiła, że mój brat postanowił rozdać hojną nagrodę z marki, którą stworzył. Wystarczy w ciągu najbliższych dni wykonać kartkę urodzinową.

4 thoughts on “Z motorem

  1. No tak, kartka dla brata to nie lada wyzwanie. Dla mnie praca dla faceta musi być ciekawa, taka do zastanowienia się „jak ona to zrobiła”? No właśnie, Kolorowanko, jak? Świetny efekt!! Z tuszem, maską – bomba!

    • Magda, motor to stempel odbity tuszem i podkolorowany białym żelopisem, dookoła lekko pociągnięty markerem Distress jak i podłoze pod nim. Cyferka to latarniowa maska, którą pouszowałam tuszem pigmentowym LM przy pomocy tego fajnego nowego narzędzia do tuszów pigmentowych i filców a następnie obrysowane białym żelopisem.

Skomentuj

