Notes kuchenny

Dzisiaj już ostatnia inspiracja, którą wykonałam specjalnie na BookFest organizowany w Zabrzu. Notes kuchenny, którego wykonanie chodziło mi po głowie odkąd zobaczyłam różowy papier w czajniki firmy Fancy Pants.

notes_kuchennyPapierowe różyczki i brzegi notesu popsikałam markerem Distress w kolorze Fired Brick przy pomocy Spritzera Tima Holtza. Duże sztućce potuszowałam kolorem szarym i jasnobrązowym. Notes jest wykonany na dwóch wewnętrznych kartach bazy albumowej drzwi.

przepisnikA za jakiś czas notes będzie można zakupić na aukcji charytatywnej dla Piotrka.

Skomentuj

