Na pożegnanie w pracy

Ogromna kartka, bo ponad 100 osób musiało się podpisać. Na pożegnanie mojego menedżera za wieloletnią współpracę.

kartka_pozegnanie_w_pracyWycięłam ponad 100 zębatek i wszystkie pokryłam preparatem Inka Gold.

zebatkiedycja_limitowanaMeska_kartkaOstatni raz po taki duży format sięgnęłam w liceum – wtedy jeszcze inne techniki i materiały były🙂

One thought on “Na pożegnanie w pracy

  1. Jestem pod wrażeniem, niby prosta, a sporo roboty., Efekt świetny i przede wszystkim, bardzo oryginalna🙂 Jedyna taka, no jednak limited edition🙂

Skomentuj

