Kartki Wielkanocne – akademia.scrap.com.pl na żywo, fundacja Gniazdo

Miałam niezwykłą przyjemność przez 3 popołudnia (6, 9 i 13 marca) poprowadzić warsztaty dla dzieci i młodzieży w siedzibie Fundacji Gniazdo, która mieści się  o dwa kroki od fizycznej siedziby sklepu Scrap.Com.Pl w Katowicach. To właśnie Scrap.Com.Pl i Akademia.Scrap.Com.Pl były sponsorami zajęć za co serdecznie dziękuję! Na zajęciach prowadzonych przeze mnie przy wsparciu koleżanek z pracy „zarażonych” moim kartkowym hobby wykonaliśmy mnóstwo prac w oparciu o kursy z Akademia.Scrap.Com.Pl. Na każde zajęcia wykonałam przykładowe prace. Każdy początkujący był w stanie wykonać taką kartkę! Już wkrótce zapraszam na stronę Scrap.Com.Pl na Facebooku do zapoznania się z fotorelację Jako zapowiedź relacji przedstawiam tematy i moje przykładowe prace z którymi się zmierzyliśmy.

6 marca – razem z podopiecznymi Młodzieżowego Klubu Fundacji Gniazdo i ich wychowawcami zmierzyliśmy się z kursem na kartkę Wielkanocne Jajko i kursem jak zamontować ćwiek. Stemplowaliśmy i dziurkowaliśmy motyle 🙂

moje przykładowe prace

kartka po lewej była przykładową, kartkę po prawej wykonałam na warsztatach razem z młodzieżą

9 marca razem z podopiecznymi świetlicy Fundacji Gniazdo zmierzyliśmy się z kursem kolorowania kurczaczka wielkanocnego a także poznaliśmy dziurkacze Marthy Stewart around the page

moje przykładowe prace

i kartka wykonana na zajęciach razem z dziećmi

13 marca zmierzyliśmy się z kursem na kwiatek rozetkowy i używaniem tablic do bigowania (scoaring board). Na wszystkich zajęciach uczyliśmy się odbijać stemple 🙂

Wielkie podziękowania dla Kasi, która była ze mną na wszystkich zajęciach oraz Magdy i Anety,  dla Scrap.Com.pl za wszystkie materiały! Bardzo dziękuję Fundacji Gniazdo za ciepłe przyjęcie i mile spędzony czas 😀

3 thoughts on “Kartki Wielkanocne – akademia.scrap.com.pl na żywo, fundacja Gniazdo

Dodaj komentarz