Album aparat

Gdy w zeszłym roku wyjeżdżałam, moja siostra dała mi radę „nic nie wyrzucaj, wszystko zbieraj, paragony, bilety, nic nie wyrzucaj!” . Tak zrobiłam choć zbierając wszystko czułam się trochę głupio. Dzisiaj wiem, że to była dobra rada, bo do wykonania albumu rzeczywiście użyłam wszystkiego i prawie nie musiałam używać dodatków a album sam się wypełnił. Bilety pełnią świetną funkcję jurnalingu a mapka z autobusu turystycznego idealnie nadała się na opisy miejsc.

Wykonując ten album zrozumiałam o co chodzi ze scrapbookingiem. Pewnie i wy to macie. Setki zdjęć z wakacji, których nie macie ochoty przeglądać. Nawet nieusunięte niewyraźne! W euforii powyjazdowej przejrzałam je raz i później już do nich nie wróciłam a mój albumik oglądam ostatnio codziennie (bo w tym roku wakacji nie będzie, więc z sentymentem wspominam zeszłoroczne). Tak, właśnie o to chodzi!

Na najmniejszej bazie albumowej aparat.

barcelona2

barcelona3

Tekturowe strzałki pomalowałam markerami Tombow.

barcelona4

barcelona5

Aparaty na folii – idealne do zasłonięcia na zdjęciu niechcianych osób 😉

barcelona6

barcelona7

barcelona8

barcelona9

barcelona10

barcelona11

Jak mogłam nie odebrać shota?!

barcelona12

barcelona13

Albumikiem zapraszam Was do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu Scrap.com.pl

Mój albumik postanowiłam zgłosić na wakacyjne wyzwanie Craftmanii (kiedy tylko uaktywnią możliwość dodawania zdjęć) pt. Wakacyjny mini-album lub ramka ze zdjęciem

A na koniec chciałam jeszcze pokazać moje nowe cacuszko, które bardzo pomoże mi trzymać się mojego tegorocznego postanowienia, które brzmi „mini-albumować”. Z radością muszę przyznać, że udaje mi się je realizować – mimo faktu, że dwa miesiące temu urodziłam drugiego szkraba 🙂 Nowy zakup pomógł mi uniezależnić się od fotolabu na domowe potrzeby. Powyższy albumik to pierwsze dzieło z jego użyciem. Polecam wszystkim scraperkom. Poznajcie Canon SELPHY 800.

4 thoughts on “Album aparat

  1. Drugi szkrab – super sprawa :))) gratulacje! drukarka – ach, i och, zazdraszczam! a albumik jest superancki i bardzo dobrze ujęłaś ideę scrapbookingu 🙂 u mnie ostatnio też na tapecie była baza aparatowa – zapraszam do obejrzenia na blogu 🙂 Pozdrawiam cieplutko!

Dodaj komentarz