Pamiętnik ciążowy by Latarnia

Nie czekałam aż zapuka listonosz, nie wyglądałam kuriera z paczką, ale to nie umniejszyło mojej radości oczekiwania na cudny prezent. Tydzień wcześniej widziałam zalążki a przedwczoraj otrzymałam całość – niesamowity pamiętnik, który zrobiła dla mnie (albo właściwie dla Nas) moja siostra Agnieszka.  Pozwoli nam utrwalić wiele niezapomnianych chwil. Już zapisaliśmy prawie wszystko co pamiętamy do 5 miesiąca włącznie 🙂

Każda strona jest inna i wyjątkowa a koperty to miejsca na sekretne zapiski 🙂

Zdjęcia i praca na moim blogu udostępnione dzięki uprzejmości mojej siostry Agi. Więcej zdjęć tego niezwykłego pamiętnika możecie zobaczyć na jej blogu latarnia.wordpress.com.

2 thoughts on “Pamiętnik ciążowy by Latarnia

  1. Teraz tylko zapisuj, zapamiętuj, przelewaj na papier…za kilka miesięcy czas ci się skurczy niemiłosiernie, ale w gruncie rzeczy macierzyństwo to świetna sprawa 🙂

Skomentuj

