Album z pocztówkami

Najnowsza „polityka czystego biurka” niestety stała w niezgodzie z kolorowym miejscem z kartkami z wakacji. Miejsce to dla mnie było szczególne, bo moje biurko było z pięknym widokiem na nie 🙂 To już niestety przeszłość a w ramach pocieszenia popełniłam pierwsze w życiu bindowanie i wykonałam okładkę. Tak powstał mini wakacyjny album z pocztówkami z całego świata od mojego podróżującego zespołu.

Wszyscy myślą o Świętach i zimie a ja o wakacjach i lecie. Jak zwykle nie mogę się wpasować w czas…

Użyłam papieru Studio Calico Documentary – Holiday, biało-brązowych literek oraz białej sprężyny.

2 thoughts on “Album z pocztówkami

Skomentuj

