kolorowanki dla dzieci

Jak tylko w moje ręce wpadły mazaki tombow to się nie mogę opanować przed kolorowaniem. Na tapecie dwa cudne stemple dziewczynki  i chłopczyka.

Glossy trochę mi rozpuściło obrazek, więc nie radzę tego robić innym 🙂 (lewa rączka nie wzięła się z kosmosu;-) )

Chłopcy pokolorowani tym samym zestawem mazaków o numerach: 20, 26, N35, N57, 192, 443, 451, 623, 676, 800, 815, 837, 947, 969.

I jeszcze kartka ze zlotowymi „śmieciami”, czyli kolorowanka zrobiona na naszym pokazie. Zabijcie mnie, ale niestety użytych numerów mazaków nie pamiętam.

I na koniec kartka ze zlotową kolorowanką mamyjudo, która twierdzi, że nie potrafi kolorować – wybacz, że bez Twojej wiedzy pozbierałam po Tobie śmieci 😉

Do dziecięcych kartek polecam wam papiery z zestawów „Mała Księżniczka” i „Mały Lord„, które są w uniwersalnych, przyjemnie pastelowych kolorach i nie biją po oczach różem, czego szczerze nie lubię 🙂

i na koniec mój siostrzany „pomocnik” idealnie zasłaniający całe światło 🙂

No to się trochę z zaległości odgrzebałam! Pozdrawiam ciepło

2 thoughts on “kolorowanki dla dzieci

Skomentuj

