Kartka na roczek

Bardzo się staram by kartki, które robię dla dzieci był w odpowiednich kolorach i z użyciem przedmiotów, które kojarzą 🙂

Zakochałam się w całej kolekcji Farmhouse firmy Crate Paper czego przykładem jest poniższa kartka.

W minionym tygodniu również mój Janek obchodził swoje bardzo ważne pierwsze urodzinki 🙂 Dzisiaj odbyła się impreza „dla wapniaków” – Janek znowu zgarnął piękne ręcznie robione kartki! Ta od Cioci Agnieszki cudownie zapakowana w celofan bardzo przypadła mu do gustu. Zajrzyjcie do mojej siostry na post TU by zobaczyć kartkę i zdjęcie Janka w kościele razem z kartką 😀

Jak tak patrzę na to zdjęcie to Janek się zapowiada na jakiegoś krytyka cardmakingu i scrapbookingu w Polsce 😉

6 thoughts on “Kartka na roczek

  1. Śliczną zrobiłaś karteczkę dla Oskara 🙂
    A mnie Janeczek bardzo wzruszył swoim zachwytem nad kartką – to jest po prostu bezcenne widzieć jak moje dziełko się tak bardzo podoba takiemu małemu ludzikowi :))))

Skomentuj

