Baby – gift from heaven

„Dziecko to najpiękniejszy prezent” – bardzo często słyszane zdanie, które dzisiaj przybrało u mnie formę albumu w kształcie prezentu.

Moja siostra wykonała jedne z najpiękniejszych zdjęć w historii naszej rodziny. Jadąc na złamanie karku do szpitala gdy rodziły się dzieci moje i brata. Postawiła sobie za punkt honoru, że każdemu zrobi zdjęcie w pierwszej dobie życia i serdeczne gratulacje, że jej się to udało! 🙂

Te zdjęcia tak bardzo mnie wzruszają, że musiałam zrobić dla nich osobny album.

Foto zagadka – które dziecko na okładce to dziewczynka? 🙂

prezent1prezent2Do wykonania albumu użyłam między innymi ozdobnych plakietek marki Latarnia Morska.

Pierwszy był mój Janek…

prezent3…a potem Emilka od mojego brata

prezent4Brat mnie chciał wyprzedzić, więc następnie na świecie pojawił się Łukaszek…

prezent5…ale postanowiłam szybko zremisować i tak przyszedł na świat Pawełek 🙂

prezent6Bardzo zależało mi by w albumie pojawiły się duże zdjęcia, dlatego jako ozdób użyłam naklejek na zdjęcia, które ich nie zasłaniają.

prezent7

Fajne korkowe cyferki z kolekcji Everyday firmy Scrapberry’s.

prezent8prezent9

Dodaj komentarz