Złota kartka na ślub z wykrojników

Widzieliście kiedyś kartki, które potrafi wyczarować z wykrojników Hogata? Ja jestem pod wrażeniem kompozycji, elegancji i estetyki takich kartek czego przykład możecie zobaczyć TU. Postanowiłam spróbować i ja w ramach walki z przyzwyczajeniami, czyli kolorowankami i wygłupami, które najczęściej możecie zobaczyć w moim wykonaniu :-). Dzisiaj złota kartka z okazji ślubu, która skorzystała z pięknej pogody i zapozowała w plenerze.

kieszonka na upominek pieniężny

A to dopiero początek moich ślubnych inspiracji, które powstają w ramach odświeżania straszącej części mojego blogu 🙂

Niektóre użyte materiały to: ćwieki kremowe perły Latarnia morska, złote literki i papier z kolekcji Metalique firmy Making Memories, kryształki firmy Papermania zakupione w sklepie internetowym scrap.com.pl

6 thoughts on “Złota kartka na ślub z wykrojników

  1. Aniu dziękuję, bardzo mi miło i cieszę się, że do mnie zaglądasz :*
    Powtórzę raz jeszcze – piękna kartka Ci wyszła, świetnie sobie radzisz w przeróżnych technikach! 🙂

Skomentuj

