Pamiątka Chrztu Świętego – kartka kaskadowa i kolorowanka markerami TomBow

Nie macie dość tego brązowego papieru (zapomniałam dodać, że poprzednia kartka  ślubna też z niego powstała)? To już 14 kartka a wciąż zostało wiele arkuszy…Tym razem kartka kaskadowa według kursu z Akademii.

Dzisiaj Pamiątka Chrztu Świętego dla wnuczki, która za zgodą autorki jest zgapieniem prawie totalnym TEJ pracy. Zrobiłam „lift”, bo wspomniana praca była dla wnuczka i chciałam by między wnukami było sprawiedliwie 🙂 Było o tyle łatwiej,  że pierwowzór trafił do mojego Janka. Dla niewtajemniczonych: Emilka to moja cudna bratanica.

Kartki różnią się kolorem no i u mnie jest kolorowanka stempla, bo nie mogłam się powstrzymać 🙂

Stempel odbity tuszem Latarnia morska w kolorze siena. Pokolorowany markerami TomBow w kolorach oznaczonych numerami: 20, N79, 90, 451, 850, 990. Ornament pochodzi ze sklepu Scrapiniec.

Kopertka na upominek pieniężny.

Podziękowania dla mojej Siostry, która nie dość, że pozwoliła mi zgapić to jeszcze udostępniła mi swoją pracownię wraz z brakującymi narzędziami i kalką 🙂

Już wkrótce obiecana dawka ślubnych inspiracji. Pozdrawiam!

3 thoughts on “Pamiątka Chrztu Świętego – kartka kaskadowa i kolorowanka markerami TomBow

    • Nasz brat raczej nie zalicza się do twórczej części naszego rodzeństwa choć z ciekawostek to wykonał kiedyś kartkę według kursu z własnej Akademii i jesteśmy z niego bardzo dumne 🙂

Skomentuj

