Wielkanocne Jajko z katastrofą

Lubię sama stawiać sobie wyzwania, ale gdy zobaczyłam to jajko…

to wiedziałam, że bez „telefonu do przyjaciela” się nie obejdzie ;-). Zadzwoniłam do mojej  Siostry a ona poradziła mi bym przepuściła jajko przez maszynkę z folderem do embossingu. Coś mi w głowie świtało, że jak się folder potuszuje to można uzyskać fajny cieniowany efekt. To już był mój pomysł. Nie potrafię za bardzo tak tuszować, więc wymyśliłam, że pomaluje folder farbami akrylowymi Dabberami. Przepuszczająa ten folder przez Cutllebuga miałam wrażenie, że urodzę drugi raz 😉 W bólach, ale udało się. Grubość breematy była o połowę cieńsza a tekturka przykleiła się do folderu (w końcu farby mają właściwości klejące). Tak mi żal było wysiłku włożonego w przeciskania przez maszynkę, że postanowiłam jajko ratować i skrzętnie zasłoniłam wszystkie miejsca w których po prostu karton z kolorem został na folderze. Jak wyszło? 🙂

Jeśli chcesz wiedzieć gdzie kupić taki szablon jajka wystarczy kliknąć na jego obrazek 🙂

2 thoughts on “Wielkanocne Jajko z katastrofą

  1. gdybyś o tych katastrfoach nie mówiła, to nikt by się w życiu nie zorientował 😀 Hehe, moja w ogóle pierwsza myśl jak zobaczyłam tą kartkę była: „Ale fajny papier” 😀 hehe

Skomentuj

