Album dla dzieci: Emi & Janek

Macie postanowienia noworoczne? Ja mam i już wiem, że jedno uda mi się wypełnić 🙂

W tym roku zdecydowałam, że muszę zacząć robić mini albumy, które od dawna chodziły mi po głowie a najczęściej powinien pojawiać się w nim mój mini-Janek, bo to jego życie jest obecnie najbardziej dynamiczne. Pierwszy mini album w tym roku zrobiłam w prezencie dla mojej siostry (mam nadzieję go pokazać lada dzień), ale drugi już dla siebie.

Emilka to kuzynka Janka a zarazem jego rówieśniczka, więc dzieci mają ze sobą szereg ciekawych i wesołych interakcji.

Album wykonany na bazie 15×20 cm z użyciem zestawu albumowego Fancy Pants „Childish”. Będzie więcej! 🙂

7 thoughts on “Album dla dzieci: Emi & Janek

Skomentuj

